everybody knows.

jag fick den här av malin igår. jag blev så glad att jag började gråta. bara sådär. den är så himla fin.

vad är grejen med att folk inte erkänner att de sover när man ringer typ skit-tidigt och väcker personen i fråga. ba: " nej men jag har precis kokat kaffe och läst tidningen och så har jag faktiskt hunnit diska och sortera i garderoben också, håh!" värsta överdrifterna också för att man verkligen inte ska genomskåda denna ständiga lögn som ligger som ett inpräntat manus i bakhuvet på de flesta morgontrötta. även i mitt. jag brukar dra till med nåt extremt. typ att jag just varit ute och sprungit och kom just hem och så kanske jag har gjort typ en omelett också. med tomater och lök. då kan ju liksom inte folk tro att man ljuger för isåfall vore man ju dum i huvet.


Flat Duo Jets – Southern Drums






Kommentarer
Postat av: malin

puss&kram

2010-10-30 @ 19:31:11
URL: http://malert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0