sjuk = äta allt som inte är nyttigt. alls.





cicci & julia kom och hälsade på i min sjukstuga igår.
vi åt glass & sånt.
choklad med.
julia bidrog med lite vin också.
värd kväll ändå.
cicci drog vid tre.
efter att vi i en vaniljljus-doftande lägenhet utfört seriös massage på
varandra framför den fantastiska filmen På heder och samvete.
(erkänn awesome kväll haha)
jag hade tänkt att sova då men planen ändrades.
tanken var att vara lite pigg idag liksom.
gick och la mig halv fem.
fett trött nu liksom.
men det gör ju inget alls för det är söndag idag och jag har inga som helst måsten.
tror jag.

hoppas jag inte iallafall för isåfall har jag glömt dom.











Detektivbyrån – Om Du Möter Varg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0