bitter är väl inte ett skitsnyggt ord kanske.



idag är det skitfint väder.
& jag tänker som vanligt; ÅH jävlar vilken fin vinterdag det är idag. jag bara MÅSTE gå ut och ta en promenad.
men det  där är bara ljug.
för jag är så förbenat trött på det är skitvädret & så länge det är snö ute skiter jag i om det är sol.
jag är bäst på att ljuga för mig själv. det funkar aslänge eftersom jag är rätt easy att ljuga för sattsäja men tillslut kommer jag på att det bara är en skyddsmekanism för att jag inte ska deppa ihop.
hittepå är vad det är.

idag ska för övrigt min älskade kamera in på reparation i solna & jag vet inte när jag kommer att få se den igen.
till sommaren kanske.

jag har festivalhosta.
men jag ska försöka besegra den.
jag har klarat mig undan svinsjukor & flussar.
magsjuka & feber.
så jag hoppas på att vinna den här fajten med.
med lite vin kanske.
& godis.
nej! med en film! jag har ju inte kollat på film på skitlänge.
fan. det är jag sugen på.

se. nu kommer det igen. ljuget!

nu ska jag fortsätta läsa om incest & jantelag på aftonbladet.
dricka lite kaffe kanske.



Junior Boys – Parallel Lines


Kommentarer
Postat av: julia

tjusig fanny

2010-03-05 @ 14:02:36
URL: http://blogg.vk.se/julia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0