& det är bara lördag, mina vänner.


mr. åkerlund har like did it again & gorillaz är tuffa. som vanligt dårå.


vilken bra kväll det var igår va. den innehöll lite av allt det bästa jag vet. (överdriven tjej). nä. men faktiskt. låter det vara lite så. det dansades en del. cicci dansade spexigt i sin långkjol, det såg fint ut. kontraster is the shit. som jag brukar säga (hehe nej. klart jag inte brukar). jag julia line & robin fotograferade och myste i studion. drack champagne ur plastmuggar. julia hetsdansade i lines egensydda outfit. spisen användes faktiskt som rekvisita också (bildbevis kommer. på måndag typ).

hinner inte skriva resten. för fåglarna kvittrar så förbannat högt & jag måste ut i solen typ snarast om jag inte vill upplösas på grund av min genomskinligt vampyrliknande uppenbarelse.

åh. jag drömde för övrigt en så sjukligt PINSAM dröm inatt och nu går jag omkring och skäms/skrattar.
haha. ÅH. ni vet hur det känns. det purrar i bröstet för att man är typ världens pinigaste människa som stått på två ben.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0