långa tankar.



lördagsbilder som simon står för.





dagen igår var lång.
mycket skumpa. mycket branschfolk. mycket män. mycket mat.
jobbade till natten.
käkade hallonefterätt & asiatisk mat.
minglade (jordens kanske fjantigaste ord, åh jag kan inte använda det..) ee. jag jobbade helt enkelt.
slet hund i slätstruken skjorta och putsade skor.
närå. jag slet inte hund. det var som vanligt. inte särskilt fysiskt krävande. (vilket vore förödande eftersom jag för tillfället helt saknar fysiska muskler. har inte så många psykiska muskler heller, men det vore ballt däremot. MÅSTE börja lyfta skrot, alternativt börja hets-armhäva. snarast.)
amanda jensen var där med. jag missade henne. det var tydligen i samband med att buffén blev tillgänglig.


idag har jag fotograferat. hämtad glasögon från vasumas vårkollektion.
såna saker.
gått lite vilse också.
men det verkar ju höra till vardagen nu för tiden.

nu lagar jag spaghetti till den här låten.

Stateless – Bloodstream - Pilooski Edit


tänkte på en grej. nu för tiden tycker alla att allting är överskattat.
lite trist va?
en grej till, bara jag som inte fattat att mello är en förkortning av melodifestivalen?
samtidigt som jag tycker att det är lite svennebananigt så är det ju konstigt att det inte dykt upp tidigare.
jagmenar. melodifestivalen är ju ett jättelångt ord att säga.









Kommentarer
Postat av: Lisa

NEJ! you are not alone. fattade inte heller mello, trodde det var en t9-miss första gången jag såg det. Det låter gulligt men lite typ jag-säger-de-så-ofta-att-jag-inte-orkar-säga-hela-ordet. Jag har inte sett ett enda program, så det känns lite bajsnödigt för mig att säga det. Typ försöka vara nån. Typ försöka prata om senaste avsnittet av tre kronor, för att vara cool. Jag säger ju toalettrengöringsmedel oftare än jag säger melodifestivalen och det är ju tom längre...tollo.



Puss och kram!

2010-03-19 @ 00:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0