samvetes-uppdate.



mitt hem känns lite som ett hippiehem just nu.
fett retro med kala väggar och ett mindre kaos i mitten av vardagsrummet.
snirkligt mönstrade kuddar penslar skrivmaskin och målningar.
men det måste vara så lite nu.
så att balkonggubbarna kan göra ett ordentligt jobb.


simon tog sitt pack nu och åkte hem till skogen igen.
i helgen har vi hyvlat av typ fyra filmer.
gårdagen stod för tre.
bland annat flickan där fotot var ungefär magiskt.

i lördags umgicks vi med julia & hennes pack.
spelade spel & gick till strand där vi fick vita masker att ha på oss.
det var en fin kväll.
vi sjöng disney & lagade nattmat, dansade tamejfan precis hela natten.
jag gillar strand. det är en fin stämning där.
det känns som om alla är där i samma sällskap.

det finns en risk att det endast är jag som känner så.
det kommer förövrigt väldigt fina bilder från kvällen alldilis strax.

igår vaknade vi upp till ett jävla fantastiskt bra väder, brunchade pannkakor (pangkakor) på Café String, promenerade i solfriskt väder, käkade godis & drack kaffe.

så. nu har jag gjort ett oskönt inlägg utan reflektioner eller funderingar, en fattig redovisning om vad jag har gjort de senaste dagarna, sånt som jag förövrigt själv hatar att läsa om.
men hey. thats just me.
oskön & dubbelmoralisk.


nu promenad & sånt.
känner mig som en vampyr som glittrar i solen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0