"- tulipan. det känns som ett fel ord att säja på nåt sätt."



jag vet ju inte varför ni klickar er in här.
inte egentligen.
men ni blir fler och jag får fan lite prestationsångest.
späcielt när jag inte uppdaterar sjuttielva gånger om dagen.
det går inte sattsäja.

men.

en liten uppdate om helgen. typ.
torsdag (min helg började ungefär då) - kajsa jag & cilla drog till bärnz på ett litta event http://www.theweeksofdasha.com/sv/#/episodes/8
där även miike snow spelade.
fredag - vaknade upp bredvid Cicci i gullmarsplan. rostade mackor & käkade vitkål.
kollade new moon & hängde i sängen och youtubade lite.
handlade mat, åkte hem till mig lagade den, drack kaffe & kollade let's dance & solsidan
som är min nya favvo. jag & cicci spårade för övrigt ur på mataffären
& "händelsen" gjorde väl vår kväll lite kan man säga.
lördag - vaknade. åt massa frukost. sen kom mina vänner simon, anna, rickard cicci & karl hit & skulle spela spel. men vi pratade iställtet. samtalsämnena var väl inte världens trevligaste & jag kan inte för mitt liv komma på hur vi kunde spåra så. hah. vi lyssnade på musik också. & käkade chips. sånt som vänner gör liksom vetni.
söndag - vaknade apsent. mötte upp Anna.1 på mariatorget. fikade & så. trevlighetsnivån var typ tio av tio.
åkte till Anna.2 som även är min kusin. där fick jag lax & rövin från italien och det här mina vänner, det är lyx för en kyrkråtta som mig (det är väl lyx för vem som helst, men igår, just för mig) mina kusinbarn holger & sixten är sötast i världen & jag ska dit snart igen.


sådär.
jag återkommer.




 The xx – Islands





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0