russin & pungdask.



russin & fil. det är min melodi det. fiskar upp det sista lilla skrynkliga just i denna sekund. jag är fortfarande rodmosig (vidrigt ord?) efter en promenad från gamla stan. förutom det är mitt hår alldeles frizzburrigt då det hänger mikroskåpiska vattendroppar i hela atmosfären. det blir det naturliga resultatet när man ligger inne med den hårkvalisorten som jag har.

idag har jag varit inne i stan för första gången (dagstid) på ett jävla tag. plåtade 111voxbutikerna på åhléns & pub. sen har jag mest hängt på kontoret med peter. lyssnat på mumford&sons och grejat med bilder.

egentligen är jag bara hemma och vänder. ska byta till lite robustare utstyrsel för en promenix med ida. mer känd som bobbo. kickassfotograf som jag, efter att ha beundrat ett antal bilder, fiskade upp via ett mejl & sedan dejtade över en kaffe.

så det kan bli.



ha de bra.



tjarå!






Kommentarer
Postat av: lisa

hetsuppdatering ja. det är jag bra på. kan inte det där med att hålla en jämn nivå mellan blogginläggen :)

2010-03-24 @ 00:41:43
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0