julia&fanny fanny&julia.





varför använda studio när det finns en snygg hall med tillhörande spis utanför? nu vill jag ha tillbaka min egen kamera. den fattas mig så jävla hårt. jävla nikon att behålla den så länge. snackade med en snubbe från verkstaden och de skulle tydligen laga massa sköna grejer som inte riktigt var trasiga när jag lämnade in den. plus att de skulle vänta på de här reservdelarna, säkert hurlängesomhelst, eftersom de inte fanns tillgängliga just precis nu. nähä. GÖTT. och jag min veka karaktär stod inte på mig och sa att nej, skick på mig kameran utan att laga batteriegrepp & gummiskydd (jag menar, HUR skulle de kunna vara trasiga när jag monterade på grepphelvetet en minut innan jag lämnade över kameran till den oskydliga lilla flickfigur till receptionist)

sådär. förlåt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0