got a job to do.




jag gick vilse förut.
vet inte riktigt hur det gick till.
skulle "prova nåt nytt".
leva lite on the wild side sattsäja.
gick åt helvete & min promenad blev typ en timme längre än planerad.

sitter & funtar på om jag ska klippa mig.
lugg kanske.
tycker inte att det är särskilt snyggt å andra sidan.
klippa av det helt?
 färga kanske.
gillar ju det risiga blonda när jag tänkter efter.
vill att det ska vara längre.
eller kortare kanske.

svensk tv är inte särskilt skarp alltså.
karin da silva går mig på nerverna med sin osköna personlighet.
är det någon som gillar förkväll?
är det någon som faktiskt tycker att det är ett intressant program.
varför extraknäcker niklas wahlgren som kock?
jag fattar ingenting.

genomlyser det att jag inte har haft en särskilt givande dag?
ich think so.
nu ska jag hitta på en rolig grej.


John Mayer – Assassin


Kommentarer
Postat av: Simön

Jag älskar lugg - Klipp lugg!! :)

2010-03-01 @ 18:25:20
URL: http://simonpersson.com
Postat av: Abbe

Fanny! Jag gillar din blogg, bilden på vantarna, hänger dom i stocktown? För vi har typ exakt likadana i centrala lund. What's dö diiil?

2010-03-02 @ 00:58:59
Postat av: fanny

haha simon. jag vet att du älskar lugg. men jag däremot, älskar inte inte lugg. men vi får se (:



sänx! ja. det hänger en lina här nedanför mig med diverse vantar. även sockor och en napp tror jag.

de är liksom bortappade. och upphänga av nån snäll jävel. så ser det lite småmysigt ut också.

2010-03-02 @ 08:09:25
URL: http://fannyschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0