bra skit.



åh. pratade precid med ida. ida englund alltså. i ida & åsa. alltid lika roligt. vi var bästisar på högstadiet. jag var som deras tredje syster. vi hade på oss varandras kläder & svettades alla tre i en 90 säng många sommarnätter. vi härjade mycket. det var ofta krig och ofta innehöll krigen vatten. badade i svartälven & käkade bullar. vi skrattade högst på stacken (häng på skolan) och kliade varandra i håret. tills gymnasiet kom & vi valde olika vägar i livet. ida kommer till mig snart, men först jag till henne. då ska vi planera saker. det kommer bli asgrymt.

bara att hon alltid får mig att tänka på chokladmuffins, utan att någonsin ens referera till någonting åt det hållet säger väl det mesta.


nu ska jag iallafall käka en macka & dricka lite kaffe sen ska jag till kulturama & jobba på mitt bokomslag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0