Kumlasäng & skalbaggar.





pah. vems fötter passar i converseskor á la slim fit modell. jag avlider lite av smärtan som uppstår av mina förvridna lilltår. nej det var inte med mening jag rimmade, riktigt så lame är jag faktiskt inte.

en inställd h&m-afterwork med finaste anna ledde till att jag hamnade här, i min lilla korta träsäng, hämtad direkt från kumlaanstalten som en fyndig person menade här om kvällen. den passar alldeles fint.

jag har hunnit träffa Ida med. hon hade med sig en hund som var så liten att jag glömde bort den hela tiden. den var både tyst och liten. Ida är också liten, men inte särskilt tyst. det är trevligt. vi pratade om karlar och jobbiga brudar och stekiga människor som vi inte kommer överens med.




The Tallest Man On Earth – King Of Spain





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0