hej natt i förorten

 

jag håller ju tydligen på att komma i puberteten (är det inte ett otroligt klanglöst och osmakligt ord, så säg) okej att jag får finnar och blir generad och knepig röst och humörsvängningar och sånt skit men om det ska vara såhär nu får fan tuttarna växa lite också så att detta lilla helvete kommer med något gott åtminstone.

 

nä. nu överdrev jag som vanligt. jag har faktiskt varken knepig röst eller humörsvängningar och tuttarna har tamejfan växt lite, även om misstanken att det är bland annat de där pizzorna, och inte hormoner, som ligger bakom denna lilla viktökning (som dessvärre inte är lokalt placerad på "rätt ställe"), är ganska stark.

 

imorse åt jag jordgubbar till frukost. igår spelade jag boule i en lekpark och råkade kasta sönder en liten lastbil. vi klättrade på stenar och trevade i skogen och sånt. spelade musik och gömde oss för vanskapta, rutknackande tanter. nattaktiviteter ftw.

 

 

France Gall – Poupée De Cire Poupée De Son

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0