jag saknar att åka buss med madde tiger.



äh. vad konstigt att det regnar. det har inte regnat på skitlänge va. kom just innanför dörren. håret är regnkrulligt. kläderna luktar apmänniska. jag ska städa. julia har hållt om mig hela natten. agerat stora skeden. vilat huvudet på min rygg. snusat i mitt hår. alltså snusat som i att lukta/andas. hon snusar rapé ju annars. men inte i mitt hår liksom. det var mysigt. i brist på karl får man ju ställa upp tänker jag.

ikväll blir najs tror jag. jag dör vad roligt att en man som löpte till bussen förut sa "TACK VA BUSSIGT!" när chauffören väntade in honom. och att i sekunden efter hets-stängde han bussdörrarna så att en kvinna klämde hela handen som hon även hade ett paraply i. så stod hon och viftade med armen och paraplyt på insidan och resterande på utsidan. jag trodde att jag skulle avlida. det såg jättehemskt och jätteroligt ut.

jag ska fan åka buss oftare.


Wendy Rene – After Laughter





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0