potatis.


balkongen invigdes på bästa sätt med rosé och jordgubbar. vi upptäckte det fantastiska i att äta saker från jorden. och naturen. vi blev faschinerade och kallade potatis för "jordens guld"  och såna överdrivna saker för att sedan skratta lite nervöst över vår entusiasm. jag känner mig svart inuti och funderar på att konvertera till mathatare och endast leva på vatten. kanske sparris och äpplen också. alldeles för en liten stund sedan gjorde jag ett tafatt försök till att skapa en hälsosam, typ macka, av något slag. jag hade på rädisor och dill och grejer. gurka och sånt. sen havererade hela skiten när mackan plötsligt flöt runt i gräddfil och gick dessutom sönder och delar av den hamnade på golvet. jag hängde inte riktigt med hur det kunde gå så in i helvete snett men nu dricker jag kaffe i alla fall. imorgon är det å ena sidan måndag, det är väl då man tar tag i saker. har jag hört.


Peaches – Talk To Me





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0