häj uppdatering.


foto: simon persson


helgen i skogen var fin. i malins lägenhet drack vi vin och hängde i fönstret. lyssnade på musik och käkade chips. jag skrattade så att jag blev åtminstone en magruta rikare. skedade med min fina ida i mitt röda flickerum och åt en gemensam frukost i gräset.

imorgon skriver jag kontrakt. jag har fått ett nytt jobb. det känns fantastiskt roligt. jag fortsätter i modesvängen men nu med herrkläder. det är ett fint litet crew jag jobbar med. ett mindre gäng snubbar och så jag. de lär mig att knyta flugor och sånt som jag måste kunna. så nu kan jag det.  

jag drack en massa kaffe med cicci igår. det var så fint väder och vi satt ute med filtar. hon kan mig bättre än någon annan tror jag.

sen hamnade jag i en studio på hornsgatan med en folköl i handen. jag fick höra fin musik som skulle bli skitig. enligt producenten. vi talade östgötamål och diskuterade borderline och lyssnade på pontiak.

idag är jag ledig och nu lyssnar jag på cornelis men ska snart lägga mig i parken. hade jag tänkt. det blir skönt. jag ska läsa lite och så, käka rädiser och bli dö-allergisk i gräset. men det är gött det här.

ja, det är fan gött, det här.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0