bortsmält.


anna hade styrt ihop ett gigantiskt parkhäng i humlan i fredags. där fanns vackra filtar att sitta på och chokladkräm att doppa jordgubbar i. rosévin och kubb.

ikväll dracks det tjeckisk öl. hamnade framför ett jävla fint band. de spelade folkigt. lite country och lite populärmusik. i en skön mix. fantastiskt.

mamma är här. hon göder mig. det behövs kanske inte men det känns fint. att äta många olika saker liksom. annars snöar jag ofta in och kör på en grej tills jag får skörbjugg. sen byter jag.

mycket jobb. mycket park. mycket musik. mycket picknick. mycket vin. mycket bad. svinlite lägenhets/data/internethäng.

det är ju liksom en rätt så självklar icke-ekvation.

Olle Adolphson – Trubbel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0