såatte.




efter en i övrigt ganska slitig dag tvingade jag med mig frank, som jag misstänker var mer sugen på att kolla sammandrabbningen tyskland-spanien, än att hänga med mig i typ londonviadukten, på leibovitzutställningen som fotografiska har nu. hon är bra den där annie. och bilden överst är en av mina favoriter. patti smith med barn. bra skit.

nu är jag i full färd med att skaffa en tillfällig lur innan jag kryper till korset, faller för grupptrycket, slussar in mig själv i samhället och införskaffar en Iphone.

Radio Moscow – Frustrating Sound


Kommentarer
Postat av: julee

Kompis. Glöm inte att köpa en vinflarra eller någe till ikväll. Jag kommer till ditt jobb sen.

2010-07-09 @ 08:22:26
URL: http://snitsigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0