komigenråfannyschultz.




Å. varför kan jag inte lita på att jag är ung och okrossbar längre för. varför repar jag mig inte efter gårdagen. fyra sojakorvar med majonäs. ciderhusreglerna och sängmys med C. choklad och långpromenad. hemma hos axel är det alltid festlig stämning och efter ett väldigt trevligt festivalbesök spelade vi vinylskivor och drack öl där ända till klockan fem. sen somnade jag jättegott och vaknade mycket förvirrad klockan elva imorse då det var dags för jakt. ciccis cowboyhatt hade gått förlorad. den återfanns inte för övrigt. på axels tomt fanns det hallon i mängder och de tog jag och cicci del av innan vi begav oss tillbaka till bråtenskogarna. till fots.

ikväll blir det sporadiska påhälsningar i diverse karlskogahem.


jag kör bil ikväll jag. trött på alkohol lite. oskar linnros var bra. och snygg. förresten. ola salo och jeppsson också.




Kommentarer
Postat av: ida

Fin blogg :') Följa varandra via bloglovi'n ? Kram

2010-08-02 @ 11:49:48
URL: http://hheyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0