vatten blir.


isopajad bild från nån gång.

jag & C svirade hem till charlestown och överraskade nattis på hennes avskedsfest.
hon ska till london.
hon känner nån som känner nån som bor granne med robert pattinson's päron.
gött tänker jag då som planerar att snärja honom inom en snar framtid.
ett steg på vägen.

sen blev det en kissnödig bussfärd till
wickan där det bjöds på öl & rock n' roll.
eller ja. bjöds och bjöds.
jag betalade givetvis.
det var askul och jag var övertaggad.
tog en shot med jimmy & från att ha haft en städat kväll
 resulterade detta i en liten liten minneslucka.
alla var glada. väldigt fulla. men framförallt glada.
durango & 24/7 var också awesome.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0