sen ska jag rulla i snön & kasta flaskor.




jag har mycket tankar & funderingar.
saker jag vill berätta, dokumentera. bolla.
hjärnspöken som är glada & förvirrade, inspirerade & förbannade.
men varenda jävla gång jag sätter mig här
(eller ja, sätter och sätter, lägger mig med dattan på kistan)
så försvinner de spårlöst för att sedan dyka upp när jag befinner mig någon annanstans.
så är det.

det enda jag kan komma på nu liksom är att jag är
 lite irriterad över att barnkanalen sänder mr. bean på TECKNAT (på tecknat, säger man så ens?).
åkej att det inte alls är okej men kom igen.
jag har faktiskt vettigare saker för mig.
jag lovar.
jag ska leverera mer köttigt material.
kanske ska börja tipsa om saker igen.

typ: lägg inte en chips-påse på bordet bara sådär. det kan stå ett litet litet ljus där vilket kan resultera till en plastluktande rök-lägenhet.
ta UT stekpannor & diverse andra stekredskap innan du sätter på ugnen (riktar sig mest till cicci som faktiskt smälte ett stekpanne-handtag i min ugn häromsistens så att det luktade gift i hela lägenheten)

eller så skiter jag i det?

jag vet inte riktigt.

nu ska jag ha snickers & ägg.



ciao.









Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag måste meddela ett par saker.

ett, jag saknar dig! Saknar att skratta åt konstigheter (åt dig det vill säga), planera kvällar och att jobba tills kroppen skriker "nuvilljaghemochätanachos!".

två, jag har för första gången i mitt liv känt den där känslan utav att mat kan vara överflödigt bara jag får dedärskornasomfårhjärtatatthoppaurkroppen. Jag kopplar samman den känslan direkt med dig.

3, alltså saknar jag dig lite mer på grund av punkt två.

4, inatt drömde jag konsekvent om att köra bil i stockholm med söder som mål. jag vet inte om jag någonsin kom fram. Jag hamnade på en väg som liksom tog mig över and beyond söder på något vis. Märkligt. Mycket märkligt. Men jag tolkar det som tecken på att det snart är dags att påka hem. Hur mycket jag än älskar att vara här just nu. Där solen skiner, fjällen är kritvita och Mikael lagar mat till mig. Mmm.

Det var vad jag hade att säga. <3

2010-01-12 @ 11:07:06
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så fin och mysig.

2010-01-12 @ 20:32:19
Postat av: fanny

oj. tack anonym. jag är faktiskt ganska mysig när jag tänker efter.

:)

2010-01-13 @ 01:44:41
URL: http://fannyschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0