hallå mr. blodsockernivå.

 



jeez.
tog en paus & målade en tavla.
allt är grönt & blått nu.
en paus från vad?
the biggest fucking cleaning of apartment ever.
den nya soffan anländer nämligen imorgon & jag vill att det ska bli fint.

imorgon ska jag ta en sväng här on the south side & söka efter
 diverse småprylar som kanske kan få flytta in.
typ ett ljus.
eller nåt.

nu ska jag ge mig ut på promenad.
sen ska jag leta föda.
sen vill jag se på film.
typ where wild things are. igen.
fast sen ska jag iochförsig lyssna på john mayer &
diverse gitarrsolon superhögt & dricka cola & kolla på youtube & äta russin.
 så vi får se.
jag hinner med så jävla mycket när jag är ledig.
kommer lisa imorgon?
I think so.

och cicci har tagit bort tandskrotet så nu kan hon "le och ragga " igen, som hon själv uttrycker det.
det är gött tycker jag.





Kommentarer
Postat av: lisa

lisis kommer till fanni. vad roligt vi ska ha :)

2010-01-13 @ 14:20:43
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0