2010-01-01.







kameran var lika trogen som C under kvällen.


vi stod längst fram.
om jag ville kunde jag klämma honom i skrevet.
bra sugen, men jag hejdade mig.

tolvslaget firades längst upp på debaser med utsikt över medis.
det var härligt.
alla blir så glada när klockan slår tolv.
även vi.
vi kramdes & berättade hur mycket vi tyckte
om varandra sen köpte vi vin och dansade till
nostalgisk feelgood-musik.
klockan ett äntrade fibes scenen och vi svirade fram.
jag fick många vackra bilder.
veronica maggio gästade en sväng också.
det var fint.
och jag och Cicci är typ
hundra på att dom ligger med varandra.
hon & christian alltså.

sen hookade vi upp med ett par fransoser som
var precis som man vill att fransmän ska vara.
som i film.
mörkt lockigt, skäggigt & blåögt.
de tyckte att vi var fantastiska.
det tyckte vi med.

sen hände det ju såklart en massa mer fantastiska
grejer men lite vill jag ju lämna åt fantasin.
cicci fick iallfall hångla fast hon hade käkat peanuts-rings. (haha)



hoppas att ni hade ett lika fint nyår som jag.
det här kommer bli grymt.
känner det på mig.









Kommentarer
Postat av: lisa

vilka sniggis bilder fanny :) och du var superfin!!

2010-01-02 @ 00:04:39
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0