allt som fattas är fan snickers.




ett litet kaos här hemma.
dricker te & sånt.
målar lite.
är lite förbannad och lite glad.

på lördag kommer madicken & kexet hit förresten.
fifan vad kul.
jag & madicken har så många fina minnen.
vi lärde känna varandra när jag var typ femton.
och hon längtade tills jag fick komma in på statt.
vi hade en ljudlig sexdiskussion över växt-akvariet på thomas zoologiska.
sen var vi hooked.
jag glömmer aldrig när hon ringde helt gråtfärdig. precis innan vi skulle roadtrippa till täby(hah!).
någon hade vält hennes toyota starlet. där låg den på taket, helt övergiven med spruckna rutor, på en gratisparkering i karlskoga.
när vi erkände för varandra att vi gillade lady gaga & sedan rump-dansande vi jättelänge till just dance, för att sedan inte prata om saken mer.
alla öl/djupa-prat kvällar i diverse lägenheter som hon haft. kungers på hög volym & diskussionerna oförståeliga för utomstående.
eller den gången vi lyckades övertala en stackars sate att vi var ett par.
& fick svara på jättemånga frågor om homosexualitet klockan två. i en volvo. en lördagnatt.
eller den gången vi hade musikaltema med disneylåtar en slirig kväll påväg till brickan.
vi sjöng jättehögt och hamnade på efterfest efter att ha spelat fotboll med en sko & ramlade i rullgruset och kissade i kors i backen vid busstationen.

hon lärde mig för fan att mjölka.
klart jag har saknat henne.















Kommentarer
Postat av: lisa

vad härligt skrivet! jag såg allt framför mig när jag läste. självklart gick det inte att undvika att fnittra lite då :)

hoppas du har det bra fanny! kommer upp snart. puss

2010-02-03 @ 01:33:06
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0