söm hemma liks.






visst var det lite nostalgiskt igår.
var det inte?
the durango riot rock 'n rollade malmen igår och jag stod längst fram som en stolt hönsmamma.
dom var kickass som vanligt och folk från skogen hade anslutit sig och agerade hejarklack och när ribban var satt kunde kvällen liksom inte bli annat än bra.

cicci jag & lisa svirade omkring lite och fick man inte ragg igår var man fan kass.
jag vetifan vad det var med folk men det var pang på och inget hold back och det var en fungerande symbios av hiphopiga snowboard-snubbar, backslickade rockabillys, white trash och random sköningar.
och italianos också såklart. ( HOSTHOST lisa&cicci)
vi avlutande kvällen med en powerful allsång utanför malmen för att sedan upptäcka att alla tunnelbanor slutat gå.
kul när det är ganska svinkallt och snöflingorna inte längre dalar utan snarare går in med hjärta och smärta för att attackera ögonen med sina sylvassa små.. ja.. kanter. fyfan.

 nu ska jag invänta stormen.
jag hade typ tusen ärenden att göra idag eftersom jag är totally ledig.
men jag har inte ens fått på mig ett par sockar och när jag kollar ut genom fönstret vill jag typ gråta.
helvete vilken ångest jag får av sånt här.




Tingsek – Nothing, Nobody, Right & Wrongs


Kommentarer
Postat av: Julia

jag var odrägligt full igår. Kanske borde dricka vatten nu så att inte ångesten tar över

2010-02-20 @ 12:16:18
URL: http://blogg.vk.se/julia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0