coffe foh life.





här sitter jag, lite lite "piggare" efter åtskilliga koppar bryggkaffe, i full färd att leta reda på & redigera acnes
mönsterkonstruktions-bilder (?) som senare ska upp på hemsidan. (okej det här var förut idag, typ vid fem eller nåt). detta var ingenting jag kunde, eller hade lärt mig särskilt grundligt, så det tog en jävla stund med jag fick till snitsen så förhoppningsvis blev det som det skulle.
fick tillomed en minut över att ta en webbis håh.

gårdagen var ju allas våra hjärtans dag.
det närmsta jag kom en romantisk middag för två, var en minatyr-chipspåse med smak av sourcream & en kaffe tillsammans med lisa på Stockholmståget.


meen alla hjärtans dag är till för nykära & förhållande-folk så jag som ensamvarg tog väl inte livet av mig direkt.
men jag ska inte sticka under stolen med att jag ofcourse uppskattar ett geléhallon (mer principen, äter dom helst inte) eller två på den enda dagen om året som det faktiskt inte är pinsamt att vara lite blödig. + att jag faktiskt är en av dom som tycker att det är en värd dag att "fira". (ingen verkar ju tycka det iår, satans tråkiga)



jag & simon har precis diskuterat loggor & tuffa företagsnamn, men kommer väl inte jättebra överens.
nåt coolt på latin tycker jag, men han tycker att det känns lite för mycket som en "karlskoga-tatuering".
hah.

min logga blir nog bra iallafall.
till mitt "företag" som jag ska ha på mitt "visitkort".



svammel. schwammel.






incubus - pardon me





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0