tillhåll.





det doftar hav & vanilj på lundagatan.
iallafall om man ska tro etiketterna på mina doftljus.
lite kaffe luktar det också. såklart.
jag har väl sagt att söndagar är mina bästa dagar.

jag & mamma har varit kulturella idag.
gått på museum och grejer.
jag har fått tre jättefina kuddar.
turkosa och guldiga.
så fort jag får/köper någonting nytt vill jag ordna.
göra fint & städa.
fixa och ställa i ordning.
 det har jag gjort nu & nu är det fan skitmysigt här.


nu har hon åkt.
och jag inväntar sällskap nr.2.
te & sånt.
lite godis kanske.
 wallander också tror jag fan.
även om jag allri har sett en hel film.
men det låter så jävla mysigt att säga.
söndagsmys liksom. för att vara irriterande.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0