som förr i tin.



öh. vafan hände igår liksom.

vi poppade bubbelvin & stekte schnitzlar och käkade bearnaise-sås igår vi.
lät grymt mycket lyxigare än vad det var såg jag nu.

sen vetifan. en sladdig promenad till strand & där var the shit.
världens knäppaste kväll typ.
vi käkade jordnötter & dansade.
ful-raggade & spillde öl.
halkade & garvade.
madicken (kanske) hånglade med en tjej.
men det är hon inte säker på.
kan liksom vara nåt hon bara makat up in her mind. för jag såg iallefall inget.
å andra sidan var jag upptagen med att heja på rundpingisen som jag inte fick delta i.
vi toalett-härjade också (som vanligt liksom, vad är det som är så himla kul med krogtoaletter kan jag undra) och det resulterade tyvärr i att madickens telifon hamnade i toan.

jag fick en ny kompis som heter etienne (värsta fint ba).
han hade jättelångt hår, mustasch & stickad mössa.


nu tar dicken en powernäp för hon är för gammal för sånt här säger hon.
höhö.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0