Noah and The whale var det.



foto: simon persson

nu sitter jag på vox tillsammans med en söt norrlands-julia & redigerar lite. hon gör något helt annat tydligen. 
vi äter lite godis. dricker lite kaffe (jag iallafall) & lyssnar på lite elvis. nytta&nöje typ.
sen måste jag gå raka vägen hem och fixa klart mina photoshop-producerade loggor.
tog mig lite vatten över huvudet och skapade världens mest komplicerade logotyp tror jag.
äsch.
det blir fint. det BLIR fint.
detblirfint.
sen får vi väl se om jag får tid över till att ta en fika.
en promenad.
eller något i den stilen.















Kommentarer
Postat av: Julia

mysigt vi hade det i rummet fyllt av jeans.

2010-02-17 @ 21:24:08
URL: http://blogg.vk.se/julia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0