sweetness.



vilken fredag. vi snackar lyx här. jag har umgåts. med mig själv. och malin. och julia. per telefon då. gått runt lite här på söder. lagat mat med överdrivet mycket vitlök, druckit kaffe och kollat på skit-teve. lyssnat på all min favoritmusik och ätit ben&jerrys. ni kan aldrig ana hur mycket jag uppskattar de här dagarna. nog för att jag bara klarar av ensamheten cirka en dag.

jag tycker för övrigt inte att Fredrik Skavlan är någon kvinnoförtryckare. jag tycker att han är en av de bästa på jävligt länge att föra intressanta och givande intervjuer. Och faktiskt själv vara intresserad av vad gästerna har att komma med. till skillnad från andra teve-journalister som avbryter och har sig. som inte lyssnar på vad gästerna har att berätta, ointresserade och opålästa. det är så jävla pinsamt. ett återkommande stort jävla problem i svensk teve. nä, Fredrik. han är smart och har huvudet på skaft. överdrivna feminister kan vara det vidrigaste.


nu ska jag kolla på film. är lite sugen på kaffe. och en apelsin! ja en apelsinjävel ska jag ha.



ha det fint.


Fleetwood Mac – Little Lies









Kommentarer
Postat av: kajsa

Nej nej, awsomeness!

2010-04-13 @ 11:19:49
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0