bilar flytt och fika.






nu ligger jag i min säng med dubbla täcken och trippla kuddar och är rätt seg i bollen (varing töntigt uttryck). idag har jag assisterat vid en bilplåtning. vid ett stall. på ekerö bland annat. detta innebär att jag har kört diverse fordon fram och tillbaka. och lite sånt. körde lite terräng och åt mackdånals och drack kaffe.

lite bakombilder

1. den lilla hesten fick vara med litegrann. (Hyundaien är för övrigt en starkt bidragande faktor till min fartkamerafotografering i söndags natt)

2. jag utforskade stallområdet och fann en häst med sidecut. den frillan skulle jag lätt ha på min häst. om jag hade en.

3. en posebild i väntan på nästa aktivitet.

4. en liten bit av det bästa av mig. "höhö".

5. inne i studion where the magic happens. eller var detaljbilderna tas.


efter det bar det av tillbaka till sveavägen 155. där jag haffade en annan bil. sen for jag iväg och hjälpte en julia i nöd med en flyttkörning. i samma veva plockades rickard upp och sen fikades det karljohansvampmacka på café 60's (snacka om behärskad när det finns bullar, tårtor och cheesecakes av de allra största slag där, gah!).


nuså. hörs imorn.


gnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0