back to tha roots.



nu är jag hemma igen. femdagars-jobbtripp till norrköping. jag har stulit vinegum och druckit kaffe. ätit popcorn och kollat på 3D-filmer på tevepparater värda galaktiska summor. hehe. nä, nu överdrev jag. men i allafall för typ tretti lök. ni ska se min teve hemma, det är en sån som grottfolket roade sig med innan de upptäckte elden ungefär. så JA. jag blir imponerad.

vi roadtrippade hem i vår stora gröna folkabuss nyss med en varsin växt under armen. kajsa tycker att jag har en lite för bra kontakt med min manliga sida. detta har jag fått påpekat för mig varje gång jag försöker prata bilar, kolla på ljudanläggningar, dricka öl, eller kolla på tevi med handen i tajtsen under de här dagarna. jag vill påpeka att kajsa har en fläta som går ner till rumpan, konstant kjol/klänning - gärna i blommiga mönster, samt pyttesmå händer och fötter.  jag vill alltså få fram att hon i sin tur kanske har lite för överdriven kontakt med sin feminina sida. för att på något sätt försvara mig i denna fråga. stött? jag? nä.

salem var där idag också. jag gillar honom. väldigt mycket. han är liten och fin och trevlig. han uppträdde sen också, allt han hade med sig på scenen var hans Iphone. det lät mycket bra, han är jävla musikalisk den där lille fan.

det finns så mycket mer att berätta. men det här med att blogga är jag ju inte så bra på. såatte nu måste jag sova.

missade bounce. cicci fick agera substitutdotter till mamma. missade beyondretro-festen. julias kompis karl fick agera substitut-fanny. så det löste sig ändå. jag är rätt lätt-ersatt om man säger.

mamma är här förresten. det är trevligt. imorgon kommer min blondlockiga jycke hit också vilket kommer bli underbart.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0