my brothers n' I.






såhär kan det se ut på stinavägen efter diverse skrattanfall framkallade av gamla skolfoton.
jesusbarnet ligger i sin krubba. atomgotte har fått marsipan. huset doftar hund & jul.
allt i sin ordning.


jag har löpt idag.
mycket som skulle donas med.
idag har jag bl.a kommit på att jag är värdelös utan bil.
 
hämtade rickard, när jag fått bil, så svirade vi på stan, drack kaffe & talade om musik.

jag fick träffa min simon också & som den pålitliga vän han är hjälpte han mig att kirra en ersättningsjulklapp eftersom jag otroligt nog lyckades glömma originalet på bussen från stockholm.
har typ aldrig hänt.
inte riktigt jag att glömma saker bara sådär.

"höhö"


efter en värd dag avslutar jag med att slå på where wild things are.
jag är fan så jävla mysig.


nu är det jul peeps.

:)

mumford & sons - dust bowl dance











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0