till exempel.



efter morgonens lite för nyvaknade tankebana kan följande konstateras. att hasa sig in i duschen genom en svinkall lägenhet för att sedan rulla in sig i diverse badlakan och med en kopp kaffe gå och lägga sig i sängen igen, är fett värt. att efter den dagliga plöjningen av morgontidningar kan ännu en gång bevisas att jimmie åkesson fortfarande är precis lika dum i huvudet som beyond övertråkig rent visuellt. att jag måste införskaffa mig en VHS-spelare för att kunna titta på min barndomskärleksfilm Änglahund som cicci otroligt nog funnit på någon vind för att sedan överlämna till mitt förfogande i ren och skär välvilja. och att jag, som en tillhörande instickare till föregående mening, håller med hanna hellquist som även hon vurmar för VHS. att den fruktansvärda spårvagnsfanatikern carl-henrik borde slå sig ihop med hare så kult på restaurangen-philip. jag skulle verkligen vilja det.



observera att de understrukna orden och meningarna är länkar. sjukt oskönt att highlighta vissa ord bara sådär tänker jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0