kaffesömn.


saknar simon. han hjälper mig genom åtskilliga ilandsproblem och även om han är trött på mig ibland när jag ringer, kanske en gång för mycket, försöker han på bästa sätt ändra min ofta ganska enspåriga tankebana. med sina märkliga och ganska manliga synvinklar och bortser från mina många tillkortakommanden.  torrshampo & mustasch. rövin & djuphäng.

 

 

knegat. & varit på möte. käkat wraps och diskuterat manligt höstmode. italienska designers. kostymfitar. chinos. slag. manchesterkavajer merch & styling. hjärnan är tom och preppad med kaffe och fanta. likaså diverse blåsa och jag kan härmed meddela att det personliga rekordet i toalettbesök/timme nu är slaget.

imorgon ska jag inte tänka för då är jag ledig och det ska tas till vara på. just på det sättet.




Edith Piaf – J'm'en Fous Pas Mal





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0