nej men det var allt jag kom på liksom.

 

 

snart är det stockholm filmfestival (smiley här). igår smygläste jag cinemateket på södra teatern. nä det gjorde jag inte. jag var sen så jag missade den. drack ett par klunkar vin spanade på kreddiga film-männskor och hängde med keni istället. keni jobbar med festivalen och är så stressad att hon plockar fram block och penna per automatik när jag bara berättar en massa trams. ständigt anteckningsredo liksom. kaffet smakar inget idag. nu ska jag prova ett nytt objektiv.

jag älskar allan edwall.



hatar ordet höstmusik. hatar att katergorisera diverse kulturella och okulturella ting i årstids-sammanhang (och band som har årstider med i sina bandnamn. typ Dead by april. nej jag vet att ingen minns det bandet. de gjorde robinson-soundtracket förra året typ. jag vet jag så jävla lejm. bara för att fortsätta tala om årstider, hur som helst). men jag tror jag vet vad jag kommer lyssna på nu. när det är höst ute och så.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0