kom att tänka på dä bara.




jag kommer ihåg när jag var liten.
ni vet, den åldern när man precis hade börjat surfa. internet var det allra senaste och det tog fem minuter för modemet att koppla upp sig. man satt och stirrade på skärmen, lyssnade på det där konstiga ljudet och väntade med spänning. jag minns att när jag väl var "inne" på internet visste jag inte riktigt vad jag skulle göra. så jag spelade spel. på funplanet i ungefär en timme, "Doggy". eftersom telefonlinjen blev upptagen fick man bara surfa en timme i taget. och det var dyrt också minns jag. och så var vi tre systrar som skulle surfa en timme var. sen skaffade man smurfa. och skunk. jag skaffade aldrig lunar. men msn skaffade jag tillslut. fannybanny89.

jag minns när mina vänner madde tiger och ida kylvik tränade på att skriva snabbt på tangentbordet. de tränade på att skriva snabbt utan att titta på fingrarna. de blev skitsnabba vilket imponerade mig i smyg.

jag var så himla efter. så jag gick hem och tränade. tränade och tränade på att skriva snabbt utan att titta på fingrarna. men jag minns att jag inte riktigt förstod när jag skulle få visa upp mina nya skillade, snabba data-fingrar. så jag gav nog upp tillslut. tyckte nog att det var dumheter.

idag skriver jag förövrigt skitsnabbt. och jag behöver inte ens titta på fingrarna när jag skriver.

så. jävla. coolt.





Kommentarer
Postat av: kajsa

Åh Doggy.

2010-05-04 @ 23:09:08
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: maddetiger

jag avundas din snabbhet på tangenterna i smyg.

2010-05-07 @ 15:01:41
Postat av: Anonym

hahaha åh jag var likadan! jag känner verkligen igen mig haha /carro

2010-05-07 @ 22:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0