somnar jag innan två är jag bäst.




nyårspix är det enda jag har som har halvnytt
så det får bli ett par till sådana.
jag och C ser ju så jävla mysiga menar jag.


jag är isolerad i skogen.
still.
är det nog ett par dagar.
tills typ torsdag. 
då kan jag och rickard ta sällis.
hade varit kul med kåken imorn MEN. 
jag ska vara sparsam med pengar & svir så jag göder mig på hemmaplan istället.
ett litet tag åtminstone.

jag har många små projekt på gång.
kreativa såna.
den här månaden kommer jag knappt att jobba
så jag ska skrida mina planer i verk tänkte jag.
spännande.









Kommentarer
Postat av: Natta

Tack gumman, och god fortsättning :) Nej, jag har ju som sagt inte varit hemma.. Men ja precis, jag måste komma upp snart. Men massa bajs hamnar i vägen.. Ska operera mig på måndag. Sen vila nån vecka.. SEN måste jag komma upp.. När jag är på bena igen så att säga :) Missiu, kiss

2010-01-05 @ 00:31:08
URL: http://nathalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0