heh.



jahap.
ska jag nu som alla andra idioter ut & bränna julmat och alkohol som bytt skepnad och antagit kroppsform.
eller bidragit till icke-form kanske jag ska säga.
jag tänker svara nej.
för min julmat verkar endast ha placerat sig i mitt ansikte som nu, enligt mig själv, blivit lite rundare än vad det var innan.
det finns liksom inga bra övningar för att träna ansiktet.

PLUS:
jag hoppas att det inte blir världens bantningshysteri nu när alla nyårslöften ska uppfyllas, för det är SÅ mycket vackrare med stora bröst och höfter
än knotor, blodådror & mag-ont - think beyoncé.



så... mitt nyårlöfte blir alltså att spara ihop till ett par feta sillisar & skaffa en korsett-jävel.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0