before photoshop.


- Lisa? Jaha du menar Lisa Aronsson! Då är jag med. Snygg? Mja. det beror väl lite på vad du gillar, men det finns ju de som tycker att hon är det. Absolut.


- Om Malin har problem med sin kroppsform? Hah! det var det värsta jag har hört. Nej, hon har en fullt fungerande kropp. Däremot brukar folk fråga om hennes haka & näsa, som faktiskt inte existerar. Weird but true!


- Om jag har komplex för min breda käke? Nej vad menar du nu. Nu förstår jag ingenting.
borde jag det ?


-Nathalie? Jaja, Nattis. Jo det är Nattis & Lisa på bilden. Tagen ur en dålig vinkel? Nej... Det skulle jag väl inte påstå.




Kommentarer
Postat av: lisa

HA HA

2010-01-25 @ 02:18:11
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0