apocalypse please.




mina russin är slut.
det är förödande för jag har fil i kylskåpet och det är ju absolut NO POINT att äta den utan russin liksom.

igår slipade jag & cilla på vår engelska över en kaffe på cafe 60's.
det var ingenting vi gjorde bara-för-att utan vi var tvungna eftersom vårat internet-ragg jessica var med.
 hon är från london och kan ingen svenska alls.
hon tycker att swedish guy's are superhot och att det är jättekonstigt att thomas på hennes jobb kallas för tompa (hon fattar liksom inte grejen, och det gör väl inte vi heller egentligen), att hoffmaestro är jättebra & så gillar hon skägg & långhåriga killar precis som jag och cicci.
hon är kul också, den där jessica. så det blir nog en tredje dejt i helgen.


jag är så här nära att klicka ett par biljetter till john mayer's konsert i london i maj baj the wej.





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Boooka biljetter. Vill jättegärna se han jag också, ett ypperligt tillfälle att hälsa på här;D

2010-01-21 @ 22:28:37
Postat av: Jocke,K

klart du ska boka. han är ju dyng skillad =)

2010-01-25 @ 02:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0