"mys"



klädhavet på björkgolvet är ett monster. när allting måste gå så himla snabbt hela tiden är det en praktisk garderob att ha då man ser alla plagg hela tiden och därmed behöver jag alltså inte leta efter diverse sammansättningar särskilt länge. snuvan är ihärdig då det råder polarkyla på jobbet och ryssvinter utanför men då omtänksamma kollegor bjuder på mystiska kurer som inte riktigt härstammar från svenska apotek, känner jag mig en aning kryare.


imorgon ska jag & Vic hem till pernilla wahlgren. hänga. dricka te och snickesnacka. nejrå. jobb. jag känner mig alltid lite sunkig i närheten av shampodoftande blondiner.

förresten. mys har lagts till på hatordslistan. "glöggmys". "julklappsmys". "baka-pepparkakor-och-lussebullar-tjej-mys"


jag ser bara ernst kirchsteiger framför mig.



UNKLE – Be There




Kommentarer
Postat av: denk

hahaha!! fanny! du måste lägga upp hatordslistan2010 på blöggen!

jag vill ha den!

2010-12-15 @ 19:48:35
URL: http://ninjafiction.tumblr.com
Postat av: Anonym

maah. bra. uppdatera mera mera !

2010-12-15 @ 21:21:19
Postat av: fanny

jo den börjar bli rätt lång nu va. om jag minns alla så lovar jag någon form av lista. hehe.

2010-12-17 @ 18:50:57
URL: http://fannyschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0