nu sådärja.

koncentreradtjej2010.

cicci kom igår. räddade mig ur min kvasilördagkväll. hade med sig snickers och sånt. vi målade och pratade och utanför var det åskmuller och blixtar och pyroteknik. mickhet misigt. jag har fixat en ny lur också. eller jag och jag. jag har fortfarande vänner kvar som törs låna ut diverse förbrukade telefoner till mig. guld värt.

det är mitt oldschool-nummero som är aktuellt ett litet tag

jag har jobbat med jacob idag. vi har lyssnat på the knife och druckit kaffe och krängt kostymer. sen fick jag lite abstinens efter mattias och hertz nere på sture så resten av eftermiddagen spenderade jag hos dom.

nu.ägg.


Harry McClintock – Big Rock Candy Mountain



Kommentarer
Postat av: Anonym

men snyggfanny. vad arty du är !

2010-08-08 @ 22:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0