mene jaja.



igår var trevligt. nejdå. inget fylleslag som det ser ut på bilden. hälsade på min vän julia efter obbet. hon gänghängde på debaser. jag hookade några nya vänner i kön och det blev jävla trevligt. sen gick jag hem. glad. nej inte full, glad. sen var min telefon försvunnen. och sen började helvetet. jag hör nästan mammas röst. när hon sitter, alternativt lagar mat eller någonting i köket. fanihelvete, jag förstååår inte. jag förståååår inte! säger hon till pappa. på norrländska. för hon förstår inte hur man kan vara så himla slarvig med viktiga saker.

när jag sedan skulle försöka fixa det lilla helvetet, alltså försöka fråga kunniga killar på Tre (har inte Tre men de verkade vettiga tyckte jag) om råd hur jag skulle göra med mitt sim-kort och diverse så slutade det med att jag gick ur butiken med en Iphone 4 beställd och ett nytt abonnemang. nu i efterhand inser jag ju att jag kommer att bli dubbelfakturerad ett par månader framåt och det känns väl inte helt okej. till råga på allt hade jag glömt det mesta hemma så jag fick promenera hem från jobbet i mockaskor i det även nu rådande monsunregnet.

förlåt världen för min existens. jag hatar mig själv. och markus (bild) jag har alltså inte ditt nummer och kan därmed inte fixa den där jävla picknicken som skulle bli så himla bra.


The Knife – Silent Shout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0