03.19.



tatto-luren och jag tänkte lära känna varandra lite bättre.



jag är självklart superpigg efter en kväll/natt bestående av kaotiska roligheter.
ungifär ingenting av det som var planerat blev som det var tänkt.
det är bra.
att på nåt sätt få ta del av ett uppstyrt kaos som ikväll bestod av pinuppor, ormar, rockabillydansare, rosor, ballonger, rosetter, höga klackar, dunkande musik, röda läppar, rullade luggar, god mat, fårfällar, drinkbiljetter och mobiltelefoner.
efter att ha monterat ner tavlor, städat, donat & fixat, baxat in metallpelare i spy bars
köksingång och en kort taxiresa ligger jag slutligen i min säng igen.
under mitt rutiga täcke med min obligatoriska vaio i famnen.

imorgon är det tillbaka to normality igen.



natz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0