sigh no more.



jag är lite trött.
min röst låter så som man tänker sig att ett sandpapper skulle göra.
om det kunde låta.
jag anna & sofia har varit i gallerian och riggat lite för veckan som kommer.
vi dregglade lite över pralinerna som fanns där (det var nedsläkt & tomt vi skulle ha snott!).
jag och cilla har traskat omkring på söder & plockat med lite klappar.
fibes-christian gled in på waynes idag när jag & cilla käkade toast.
det gjorde vår ganska bittra dag.
kan man lugnt säga.

å vad jag mår bra.
nu ska jag käka en pepparkaka.





Kommentarer
Postat av: Agnes

Fiiin blogg :)

Vad jobbar du med?

2009-12-15 @ 13:31:03
Postat av: fani

hej, tack!

jadu. är anställd av ett företag som heter greetings sweden. ambassadör/värdinna typ. vetifan :)

2009-12-15 @ 21:36:19
URL: http://fannyschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0