plugga nya numret nu tror jag.




jag har ju lite svårt för det här med att frysa.
och nu är det ju faktiskt lite överdrivet kallt ute.
I need a yllekofta.

för tillfället sitter jag placerad som nummer femtifyra i telias telefonkö.
jag ska kriga.
min räkning är typ tusen spänn för hög.
 plus att jag inte får några fler gig till mitt bredband från helvetet.

såg nyss att ett okänt nummer ringt till min gamla telifån inatt.
sökte på det på eniro.
fanny helena schultz stod det.
det var ju bara jag som av någon anledning ringt till mig själv.
från min nya lur då.

fan att jag missade det.
kunde ju ha varit nåt skitviktigt.


curtis mayfield - superfly


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0