mi casa es su casa.



jag fattar ingenting.
lyssnar på jason derulo's whatchasay.
introt är ju fantastiskt men för övrigt är ju låten skit.
MEN.
jag har hört det där förut, men i andra sammanhang.
& nu blir jag toki av att inte veta vart.
fick värsta déjà vun & attackerade kajsa i hopp
 om att hon var den som låg inne med svaren på mina frågor.

men men.
ikväll blir det en någon form av utgång I belive.
älskar annas invites till diverse partyn.
ikväll hade det med di där vitamindryckerna att göra!
wiwa.

för övrigt har jag hittat en ny familjemedlem.
en randig sådan som jag älskar obönhörligt.
tag plats !






Kommentarer
Postat av: e

imogen heap - hide and seek :)

2009-12-16 @ 19:05:56
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var har du köpt tröjan/vilket märke är det?

2009-12-29 @ 00:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0