x-mas.





jag har ont i huvudet.
det beror inte på gårdagens alkoholintag eller svireri.
källan till värken är pappa micke som lagar världens seriösaste wok neri köket.
svettpärlor i pannan och ordentligt uppradade kycklingbitar.
det fräser och sprätter och "nu får ni inte äta nåt mer!" hojtar han till mig & mina systrar när vi snokar i diverse matskåp. vi måste ju vara hungriga till woken.
hursomhelst. det är den ofattbart påtagliga löklukten som jag får huvudvärk av.

jag har haft en fantastisk jul.
ett nytt objektiv.
ett smyckes-skrin.
smink strumpor smycken.
en liten, liten rosa plattång.
matkoma och glögg.

jag och mina systrar har precis haft högläsning av facebook-statusar.
prova, det är kul.
speciellt om ni hittar någon vars julskinka är värd att uppdateras om minst tre gånger/dag.

igår - värd dag/kväll.
tack för trevligt sällskap


:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0