karlskoga.



igår blev jag skjutsad på cykel genom ett kvälls-soligt södermalm längs vattnet. det var fint. jag var typ tolv sen sist. för att överdriva. line bjöd på pizza och irish coffé. jag långpromenerade genom bland annat tantolunden som var invaderad av svartklädda gäng på filtar med boomboxar. och poliser. någon sköning hade tänt eld på någonting. en mindre container tror jag att det var.

veckan har varit fin. idag roadtrippar jag och rickard till skogen. jag ska väl dricka öl och sådär. eller vin blir det nog, i malins alldeles jätteretrosköna lägenhet med blommiga väggar och takfönster.

och djuren inte att förglömma. jag har ju faktiskt en hamster till exempel. atom-gotte.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0